دسته بندی محصولات
معرفی نمونه ها
1,950,000 تومان
1,200,000 تومان
1,200,000 تومان
7,000,000 تومان
1,200,000 تومان
940,000 تومان
نماد اعتماد الکترونیک

آینه و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

نویسنده مدیر 1394/02/18 0 نظر معماری و دکوراسیون داخلی,

با قرار دادن يك آينه در جاي مناسب خود، طراحي فضا را به اوج برسانيد. طراحان آلما نكات برتر كار با آينه را با شما به اشتراك مي گذارند.

آينه ها عمق و بعد و نور به اتاق مي دهند. آينه ها همانند پنجره دكوراتيوي هستند كه مي توانيد آن را جابجا كنيد و هر جايي كه دوست داريد نصب كنيد. آينه ها چندين مزيت دارند و مي توانند منعكس كننده و تاييد كننده مناظر و رنگ ها از هنر و اشياء ديوار مقابل باشند.

یك آينه مجلل مي تواند نقطه كانوني يك اتاق باشد. آندره آس يکی از طراحان معروف میگوید: آينه ها همانند آثار هنري هستند. حتي يك آينه بر روي ديواري بزرگ اگر به درستي استفاده شود مي تواند به سادگي زيبايي را به ارمغان آورد.

به هر فضايي كه مي خواهيد آن را از لحاظ بصري گسترش دهيد، آينه اضافه كنيد. مكان و نحوه قرار گيري دو نكته مهم در استفاده از آينه هستند؛ بايد اطمينان حاصل كنيد كه بازتاب آنها تصوير نامطلوب ايجاد نمي كند و از آينه اي با حداكثر كيفيت موجود استفاده شود.

خانم جنیفر دونر یکی دیگر از طراحان برجسته میگوید: شما هرگز به اندازه كافي آينه در منزل نداريد. چيز جديدي را امتحان كنيد؛ بر روي ديوار آينه هاي متعدد آويزان كنيد. اگر از آينه ها در كنار هم بر روي ديوار استفاده كنيد، در واقع همانند آثار هنري آنها را از نظر بصري گروه بندي مي كنيد. اندازه آينه ها بايد با هم و با ديوار متناسب باشد. از نصب آينه كوچك بر روي ديوار بزرگ اجتناب كنيد.

چيدمان آينه ها بطوريكه با ديگر لوازم خانه منطبق باشند يك كار هنري است. آنها بخش جدايي ناپذير سبك طراحي هستند. وي معتقد است، آينه اي كه در جاي مناسب قرار داده شود و قاب جذابي داشته باشد مي تواند موجب افزايش فضاي داخلي شده و زيبايي را منعكس كند.

 

برچسب ها: آینه

نظر خود را بیان کنید